Petrol Industries groeit door merkbeleving centraal te stellen
Dé retailer van stoere denim producten
Een webshop met Shopware waarin merkbeleving centraal staat en waarmee Petrol Industries online kan groeien.
Het project
De website en processen verbeteren waardoor de merkbeleving centraal komt de staan. Dat was de uitdaging. Met een unieke look&feel is de website van Petrol Industries een volwaardige ‘brandstore’ geworden met voldoende groeimogelijkheden, voorzien van de juiste techniek waar ook marketeers mee aan de slag kunnen. Denk aan een koppeling met het ACA XPRT ERP-systeem en een gebruiksvriendelijk PIM. Na de overstap heeft de webshop een enorme groei doorgemaakt.
Merkbeleving
De webshop is uitgerust met features die de merkbeleving voorop zetten.Marketeers zetten voortaan zelf landingspagina’s in elkaar en het is mogelijk om Portrait foto’s te laten zien in het overzicht
Optimaal gekoppeld met ACA XPRT
Optimale orderafhandeling is van groot belang voor een goed draaiende webshop. Daarom is er met ACA XPRT gekoppeld en is er een PIM systeem toegevoegd.
Online groei
Sinds de overstap naar Shopware 5 groeit Petrol Industries hard online. Shopware 5 is flexibel en schaalbaar, wat betekent dat het platform nog lang niet is uitgegroeid! Door onze optimalisaties wordt het maximale uit de levensduur van het platform gehaald.
Petrol Industries
Petrol staat voor vakmanschap en kent de kracht van denim. Zij maken sinds 1989 jeanskleding en denim gerelateerde producten. Het merk laat zich inspireren door oldtimers en motorfietsen waarbij rijden op de snelle rijstrook en het maken van onvergetelijke roadtrips staan voor het maximale uit het leven halen.