Wij zijn Sition
Sition is gespecialiseerd in het ontwikkelen en realiseren van webshops, webapplicaties, koppelingen en integraties. We maken gebruik van de nieuwste technieken en leveren hoogwaardige diensten. Sinds de oprichting in 2000 hebben we voor vele toonaangevende webshops mogen werken.
De kennis en ervaring die we in deze jaren hebben opgebouwd, zetten wij graag in om ook voor jou de perfecte webshop te realiseren. Met een team van gecertificeerde developers, designer, consultants en marketeers kijken we naar wat het beste past binnen jouw bedrijf en bieden je een maatwerk oplossing.
Bij Sition nemen we de realisatie van het e-commerce platform uit handen: Design, Realisatie, Integratie, Optimalisatie & Beheer.
Dé technische uitblinkers in e-commerce
Wij geloven dat techniek de kracht van e-commerce is. Voor een optimale beleving dienen content, shopping experience én techniek perfect afgestemd zijn. Alleen dan draagt het bij tot het echte succes van een webshop of e-commerce platform. Wij ontwikkelen op de grootste open source platformen en weten deze door slim maatwerk naadloos te laten aansluiten op andere toepassingen.
Ontmoet onze uitblinkers
Jouw team staat er nooit alleen voor. Onze technische uitblinkers denken met je mee over hoe processen beter, makkelijker en sneller kunnen. Onze basis is de techniek. Met onze ruim 20 jaar ervaring begeleiden wij jouw team met de technical know-how die nodig is voor ieder e-commerce succes.
Dedicated Teams
Voordat we aan slag gaan met de online conceptontwikkeling, doorgronden we de bestaande kernwaarden en identiteit. We doen uitgebreid onderzoek waarbij we zoeken naar antwoorden op vragen als: waar heeft je (potentiële) klant behoefte aan? Hoe kunnen we online het beste aansluiten op die behoefte? Wat zijn de beweegredenen en uitdagingen bij de online productaankoop?
Om een webshop succesvol te maken is het cruciaal om de perspectieven van álle betrokkenen te kennen.
Betrokken en toegewijd
Voordat we aan slag gaan maken we persona’s op en brengen we de customer journey in kaart zodat we de klant én de behoefte van de klant inzichtelijk kunnen maken. Anderzijds kunnen we hierbij eventuele knelpunten signaleren binnen de huidige webshop en de uitdagingen die (potentiële) klanten ervaren bij het zoeken naar, en kopen van je producten.
Merkidentiteit
Naast de inzichten uit user research, is de bestaande merkidentiteit met bijbehorende style guide een belangrijk vertrekpunt voor onze designers. Is er nog geen (nieuwe) merkidentiteit opgesteld? In overleg bepalen we of we zelf aan de slag gaan of dat hulp gewenst is van een gespecialiseerd merkbureau.
Als de merkidentiteit bekend is, vertalen wij dit, samen met de bevindingen uit de research fase, door naar de beste online user experience.
Een goede webshop valt of staat met de juiste look and feel. We hebben het dan niet alleen over ‘hoe ziet het eruit’. Het gevoel moet kloppen. Het moet passen bij het merk, aansluiten op je andere (off- en online) uitingen én nog belangrijker: aansluiten op de behoeften van je doelgroep. Naast een goed design is daarom de gebruiksvriendelijkheid, effectiviteit en relevantie van een webshop een belangrijke sleutel tot succes.
Veel flexibiliteit
Voordat we aan slag gaan met de online conceptontwikkeling, doorgronden we de bestaande kernwaarden en identiteit. We doen uitgebreid onderzoek waarbij we zoeken naar antwoorden op vragen als: waar heeft je (potentiële) klant behoefte aan? Hoe kunnen we online het beste aansluiten op die behoefte? Wat zijn de beweegredenen en uitdagingen bij de online productaankoop?
Om een webshop succesvol te maken is het cruciaal om de perspectieven van álle betrokkenen te kennen.
Dagelijks innoveren
Voordat we aan slag gaan maken we persona’s op en brengen we de customer journey in kaart zodat we zodat we de klant én de behoefte van de klant inzichtelijk kunnen maken. Anderzijds kunnen we hierbij eventuele knelpunten signaleren binnen de huidige webshop en de uitdagingen die (potentiële) klanten ervaren bij het zoeken naar, en kopen van je producten.